czy kable sygnalowe od monitora sa wymienne?

Autor: Danpe <daniel2p_at_interia.pl>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 16:17:25 MET DST

spitolil mi sie kabel sygnalowy ("uksyl" sie nie wiem jakim cudem bo
ruszany nie byl) tzn rozne zabarwienia kolorystyczne ma monitor w
zaleznosci jak sie kabel przy wtyczce od karty graficznej ulozy -
wystarczy dotknac kabel to sie zmienia zabarwienie obrazu, sprawdzalem
na kilku kompach, wiec nie jest to wina karty graf., ewidentnie kabel
nieopodal wtyczki jest uszkodzony - monitor Actina LGX18B jakos tak,
mozna taki kabel wymienic?

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748