Re: Długość kabla w sieci LAN - Uzupelnienie

Autor: BUNIEK <NOSPAMmbuniek_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 15:23:34 MET DST

Użytkownik "Rafal" <netrafal@enter.net.pl> napisał w wiadomości
news:d4rmfu$gap$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Sieć LAN 100MBit. Po przedłużeniu kabla (skrętka) o ok 20m (kable
połączone
> specjalną kostką - nie wiem jak to nazwac, kabel sprawny - sprawdzam
[ciach]

Kup gniazdko natynkowe cat 5 2xrj45 za 20 pln i zepnij w nim oba zlacza jak
przystalo na siec i bedziesz mial kostke poloczeniowa lub kabel z piwnicy
dopnij do gniazdka a od drugiego zlacza poprowadz kabel do innego pokoju i
zakoncz wtyczka zrob zwoore 15 cm z dwiema wtyczkami i bedziesz mial albo
kompyter w gniazdko lub zwore wtedy sygnal poleci do drugiego pokoju i
pozamiatane:)

Pozdrawiam
Buniek