Re: Długość kabla w sieci LAN - Uzupelnienie

Autor: Rafal <netrafal_at_enter.net.pl>
Data: Thu 28 Apr 2005 - 23:56:51 MET DST

Sieć LAN 100MBit. Po przedłużeniu kabla (skrętka) o ok 20m (kable połączone
specjalną kostką - nie wiem jak to nazwac, kabel sprawny - sprawdzam
przepływ prądu amperomierzem, zresztą mam drugi zapasowy - dzieje sie to
samo) PING nie wraca lub wraca w 25%, 50% czasem 75%a czasem wogole. Raczej
dowolnie bez regóły. Główny kabel podpięty do SWITCHA w piwnicy - mieszkam
na drugim pietrze wiec dlugosc kabla głównego obstawiam max 40 - 50m. Sygnal
zanika na dwóch kartach sieciowych (mam dwa kompy).

Może to SWITCH w piwnicy za słabo wzmacnia sygnał (kabel jest juz w trzecim
porcie z kolei- 2 poprzednie padły) albo sygnał znika na tej cholernej
kostce dołączenia kabli.
Jak powiem adminowi żeby mnie przepiął do kolejnego gniazda to chyba się
wścieknie ;-)

Może sprobować do glownego kabla podpiac kolejny switch u mnie w domu
zamiast tej "kostki" przedłużającej? ?