Re: Kurde, ale polecialy...

Autor: A_Zet <adek124_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 11:33:34 MET DST

Dnia 4 Apr 2005 11:51:53 GMT, "Andre" <andre_cut_hull@poczta_cut_.pl>
napisał(a):

>Moze masz racje, bo zapomnialem dodac, ze na plakacie podali iz ceny promocyjne
>obowiazuja w dniach 1 do 4 kwietnia. :-)
>Ciekawe, czy i ile dzis podniosa.

Dzis uzupelniam te ciekawostke. :-) Zreasumuje: najpierw przez
te cztery dni kosztowaly 749, pozniej podniesli na 849, a wczoraj
zauwazylem takie cus:

749 i w dodatku 50 zl. na 'Skarbonke'.
Zwazywszy, ze we wtorki zapis na program lojalnosciowy sie podwaja,
to wychodzi, ze mozna kupic za 649, czyli jakby niedlugo juz do kupna
"w granicach pieciu stek. :-)".

Kurde, strasznie mnie korci zeby kupowac, ale jeszcze poczekam. :-)))
Moja 17" Belinea 10 30 40 ma juz szosty roczek, ale nie moge znalezc
powodu do narzekan, i to mnie najbardziej powstrzymuje. :-(

--
Adek
VoIP: +48224950318