Re: Kurde, ale polecialy...

Autor: HardStyler <jebaniec_at_samozwaniec.pl>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 14:16:29 MET DST

A_Zet napisał(a):
> Dzis bylem na zakupach w Auchanie, a tam dwa rodzaje 17", kazdy
> po 749 zl.
Zauwaz, ze w Auchanie we wiekszosci nie podaja czasu reakcji matrycy :)
To jest bardzo istotny parametr.

> A ja juz sie lamalem, czy nie kupic w MAKRO dla siebie
> "Siemensa&cos tam jeszcze" za 1000 zetow na raty bezprocentowe.
A ja zauwazylem tendencje do wystawiania 19 calowych :) Duzo tego
ostatnio po sklepach. Robia wrazenie :)

A tak wogole to chyba znowu ludzie beda sie zabijac pod MediaMarkt za
tym LCD z telewizorem, ktory bedzie za 1000zl :)

Pzdr,
HS.