Re: Długość kabla w sieci LAN

Autor: Radoslaw Krzyzan <non_at_non.non>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 11:33:26 MET DST

Na pewno masz dobrze zaciśnięte końcówki ?

Ma być tak :

1 - Biały z zielonym
2 - Zielony
3 - Biały z pomarańczowym
4 - Niebieski
5 - Biały z niebieskim
6 - Pomarańczowy
7 - Biały z brązowym
8 - Brązowy

Wbrew temu co nakazuje naturalne ułożenie kabla w zwoju :)

--
Radoslaw Krzyzan , pl.communicator@radek