Re: Dobry wybor?

Autor: fly <ylfly_at_NOSPAMo2.pl>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 11:26:13 MET DST

zzz napisał(a):
> Po pierwsze: z doświadczenia nie patrzyłbym na czas reakcji, bo nawet na PVA
> jest znośny (jeśli się nie gra w gry tak jak ja)
-
"jesli sie nie gra.." - sory, ale takie zalozenie jest bez sensu.. jesli
nawet ktos nei gra, to moze zacznie grac w wolnej chwili.. i jak bedzie
mil mydlo na ekranie to co zrobi.. zglosi sie do ciebie? ;-P

> Po drugie: sporo zależałoby od moich zasobów pieniężnych, ale prawie na 100%
> wziąłbym coś właśnie na PVA, MVA itp. - ze względu na świetną czerń (filmy
> wyglądają bosko) i dobre kolory.
Dobry monitor na TN rowniez ma swietne kolory, czern.. ja przed zakupem
ogladalem wiele monitorow na roznych matrycach, ze wzgledu na to ze
"potrzebuje" przyzwoitego czasu, wzialem samsunga 710t na TN i nie
zaluje.. obraz wysmienity.. katy ok.. filmy rowniez wygladaja swietnie..
ale oczywiscie to moja subiektywna opinia..

> Po trzecie: TN w ogóle nie brałbym pod uwagę
Ja rowniez, jezeli mowimy o 19', przy 17' jest bardzo ok.. no i ten
czass.. ;)

> Po czwarte: gdybym miał dwa podobne monitory do wyboru sprawdziłbym w
> sklepie, który daje płynniejsze i bardziej zbliżone do tych z CRT przejścia
> kolorów
No wlasnie.. i tutaj LG 1730, przy szarosciach jest nieciekawy...

> Po piąte: biorąc coś na matrycy PVA nie przejmowałbym się zbytnio gwarancją
> na bad piksele, bo z doświadczenia wiem, że nie są zbyt widoczne (mam
> aktualnie dwa, ich zauważanie wymaga przypatrzenia się), ale upierałbym się,
> żeby monitor przynajmniej 12 godzin popracował w sklepie (bo moje pikselki
> wyskoczyły po kilku godzinach pracy).
Z mojego doswiadczenia wynika ze jezeli popracuje troche i nie widac
piksli to juz sie nie pojawia.. ale roznie to bywa, gwarancja w LG jest
kuszaca, ale juz NIEAKTUALNA!!! wycofali sie z tego.. informacja ze
strony zniknela..

pozdr.fly