Re: Dobry wybor?

Autor: zzz <zzzzzzzzzzzz_at_poczta.fm>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 13:27:36 MET DST

> "jesli sie nie gra.." - sory, ale takie zalozenie jest bez sensu.. jesli
> nawet ktos nei gra, to moze zacznie grac w wolnej chwili.. i jak bedzie
> mil mydlo na ekranie to co zrobi.. zglosi sie do ciebie? ;-P

W gry da się grać. Problemem może być granie jeśli ktoś jest maniakiem - gra
często i dużo, wtedy może mu smużenie zepsuć zabawę (najlepiej ocenić
samemu - w sklepach wystarczą nawet głupie prezentacje). W przypadku grania
raz na jakiś czas nie widzę przeszkód. Przy ustawieniu kontrastu na 100% w
MoHaa grało się bardzo dobrze (chociaż oczywiście smużenie było widoczne
przy obrotach i poruszaniu się) - nie wiem jak w samochodówkach.

> Dobry monitor na TN rowniez ma swietne kolory, czern.. ja przed zakupem
> ogladalem wiele monitorow na roznych matrycach, ze wzgledu na to ze
> "potrzebuje" przyzwoitego czasu, wzialem samsunga 710t na TN i nie
> zaluje.. obraz wysmienity.. katy ok.. filmy rowniez wygladaja swietnie..
> ale oczywiscie to moja subiektywna opinia..

Oczywiście. Możliwe, że po prostu TN, które widziałem miały wyjątkowo
paskudne kolory. Kąty jednak wszystkie mają paskudne i można się pożygać jak
człowiek się trochę ruszy na krześle - sorry, ale musiałem to napisać. Radzę
dokłądnie przyjrzeć się monitorowi przed zakupem.

> Ja rowniez, jezeli mowimy o 19', przy 17' jest bardzo ok.. no i ten
> czass.. ;)

Możliwe. Najlepiej sprawdzić samemu, czy akceptujemy wady TN (słabe kąty,
kolory i czerń) PVA (smużenie), S-IPS (gorsza czerń, ta matryca ogólnie ma
niewiele słabych punktów i dla większości - poza osobami, które nie grają w
gry - jest CHYBA najlepszym wyborem - nie widziałem w działaniu sipsa, więc
wolę nie przesądzać).

> Z mojego doswiadczenia wynika ze jezeli popracuje troche i nie widac
> piksli to juz sie nie pojawia.. ale roznie to bywa, gwarancja w LG jest
> kuszaca, ale juz NIEAKTUALNA!!! wycofali sie z tego.. informacja ze
> strony zniknela..

To byłaby fatalna wieść. :|
Na mojej PVA dwa uszkodzone pikselki sa niewidoczne (jeden z nich tylko
dlatego że jest na granicy wzroku, bo zapala się na jaśniejszych obrazach).
Ale widziałem świecące subpiksele na TN i to był horror - świeciły pełnym
blaskiem cały czas.