Re: Jakie pamięci DDR 512 MB 400 MHz dla stabilnosci ?

Autor: fly <ylfly_at_NOSPAMo2.pl>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 11:09:59 MET DST

Adam napisał(a):
> Mam pytanie - jakie pamięci DDR polecilibyscie ?
-
Geil, Twinmos, Kingmax..

> Chodzi mi przede wszystkim o stabilnosc, nie zamierzam ich podkrecac, a
> takze zeby w miare jak bede rozbudowywal kompa o kolejne kosci az do 1,5 GB
> nie gryzly sie miedzy soba.
To chyba Kingmax.. no i jeszcze z tych mega drogich, jakies wypasione
Samsungi ;) ale one sa robione raczej pod katem wydajnosci.. co nie
znaczy ze nie sa stabilne ;)

> Jaka jest roznica wydajnosci pomiedzy CL2,5 a CL3 - czy warto w przypadku
> masywnych obliczen ?
roznica jest jak dla mnie (matlab,c++,etc..) niewyczuwalna..

> Na trybie Dual Channel nie zalezy mi specjalnie - przyrost szybkosci okolo
> 20% nie jest wg mnie warty spadkowi stabilnosci.
Ja pracuje caly czas na dualu i nie wiaze sie to ze spadkiem
stabilnosci.. moj komp jest rickstable! ;) wystarczy kupic komponenty
odpowiednich producentow.. (plyta Abita, ram Twinmosa, bartek.. i wsio
smiga ;)

> Komputer mam zamiar uzywac w celach obliczeniowych - mogacych trwac w
> skrajnych przypadkach nawet pare dni.
No to jakis A64.. 2GB ramu i jazzdaaa.. ;)

> Mam Athlona 2000+ Thourebred (chyba niedokladnie tak sie to pisze) na
> plycie KT4V, ale w przyszlosci chcialbym rozbudowac o nowsza z serii
> SocketA, albo o ktoras z platformy Socket939.
No koniecznie Socket 939, i jakis dwurdzeniowi A64X2 ;) a na ram nie ma
prostej recepty.. dobry zasilacz, plyta.. i wszystko bedzie chulac

pozdr.fly