Jakie pamięci DDR 512 MB 400 MHz dla stabilnosci ?

Autor: Adam <aa_at_bbb.cc>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 10:32:57 MET DST

Mam pytanie - jakie pamięci DDR polecilibyscie ?
Chodzi mi przede wszystkim o stabilnosc, nie zamierzam ich podkrecac, a
takze zeby w miare jak bede rozbudowywal kompa o kolejne kosci az do 1,5 GB
nie gryzly sie miedzy soba.
Jaka jest roznica wydajnosci pomiedzy CL2,5 a CL3 - czy warto w przypadku
masywnych obliczen ?
Na trybie Dual Channel nie zalezy mi specjalnie - przyrost szybkosci okolo
20% nie jest wg mnie warty spadkowi stabilnosci.
Komputer mam zamiar uzywac w celach obliczeniowych - mogacych trwac w
skrajnych przypadkach nawet pare dni. Grywam rzadko, a jesli juz to raczej
w nie wymagajace wielkich mocy czy szybkosci strategie planszowe (Hearts of
Iron, Medieval).
Mam Athlona 2000+ Thourebred (chyba niedokladnie tak sie to pisze) na
plycie KT4V, ale w przyszlosci chcialbym rozbudowac o nowsza z serii
SocketA, albo o ktoras z platformy Socket939.

Pozdrawiam Adam