Re: monito lcd 17 ' pare pytań

Autor: fly <ylfly_at_NOSPAMo2.pl>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 11:05:01 MET DST

jozek napisał(a):
> 1. jaka jest żywotność monitora ( 12 godzin dziennie mam włączony monitor)
Dokladnie ci nie powiem ile zyje matryca etc.. elektronika jest zawodna,
zepsuc zepsuje sie predzej czy pozniej, ale tak czy siak
najprawdopodobniej pierwszy pad to beda lampy.. ;)

> 2. ustawiłem rodzielczosc 1000 x 700 pomimo tego , że zalecana jest 1280 x 1024
> ( czy to szkodliwe dla monitora ? )
A nie przeszkadza ci mydlo na ekranie? LCD maja takie cus, jak
rozdzielczosc natywna, w ktorej obraz ma najwyzsza jakosc, dla 17stek to
jest wlasnie 1280x1024.

pozdr.fly