Re: Drukarka Canon IP 2000

Autor: ucho <ucho_at_blablao2.pl>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 11:01:32 MET DST

Witam

Mam taką drukarkę i jestem z niej zadowolony, jest dosyć szybka i w miarę
cicha, jakość druku też n ie pozostawia wiele do życzenia. Oczywiście mówimy
tutaj o zastosowaniach domowych. Drukowałem na niej kilka zdjęc z cyfraka i
byłem w szoku, wyglądało to naprawdę super!!. Napełniać nie napełniałem,
zamienniki cardrigy firmy dulin kosztują na allegro 3.99pln (czarny), ale
gdzieś w necie przeczytałem, że komuś na drugi dzień po założeniu cardriga
zachła głowica, więc przynajmniej tą firmę omijam z daleka. Oryginał czarny
to wydatek ok. 23pln, czyli raczej nie drogo, co do kolorowego to nie
orientowałem się, ale przypuszczam że też nie dużo.

No to tyle ode mnie co do tej drukarki

pozdrawiam

ucho