Drukarka Canon IP 2000

Autor: Roman <roman_at_wp.pl>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 10:19:54 MET DST

Mam zamiar kupić tą drukarkę ale mam pytanie: jak jest z tuszami?
Czy pojemniki można napełniać czy nie?
Ile kosztuje napełnianie?
Ile kosztują nowe pojemniki z tuszem?

Czy zamiast tego Canona lepiej kupić coś innego?

Zastosowanie do domowego użytku: dokumenty tekstowe, czasem zdjęcia itp.

Najbardziej zależy mi na niskich kosztach eksploatacji, bezawaryjności i w
miarę dobrej jakości wydruków.

Dzięki za rady.

PS
Googlowałem trochę ale chciałbym otrzymać komentarze obejmujące aktualną
sytuację na rynku drukarek. Może wiecie o jakimś nowym lepszym i niedrogim
modelu na który warto poczekać parę dni, zamiast pakować się w Canona
ip2000 i potem żałować.

Roman