Re: Plyta Asus P4G8X Deluxe i kontroler RAID

Autor: John <johndoe_at_spamonet.pl>
Data: Thu 28 Apr 2005 - 19:16:55 MET DST

Hej,
"Kubaskr" <kubaskr_nospam@poczta.onet.pl> wrote in message
news:d4nksc$b8r$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Serdecznie dziekuje John-ie !
> Twoja porada pomogla. Wylaczenie "Onboard ATA Device" rozwiazalo moj
> problem.
> Mam jeszcze jedno pytanko. Czy moze sie orientujesz jaka powinna byc
> temperatura procka PIV 2.4. U mnie podczas obroboki avi-kow VD temperatura
> procka
> waha sie pomiedzy 54 a 57 stopni C. Czy to normalna temp. dla takiego
> procka
> ? dodam ze posiadam standardowy coolerek intela.
> Pozdrawiam
> Kuba

Tak, to standard... U mnie nie przekracza 40 stopni.
Pamiętaj, że należy zamontowac dodatkowy wentylator z tyłu obudowy (ja mam
obudowe Chieftec'a), bo inaczej ciepłe powietrze "mieli" sie w obudowie.
Jesli zalezy Ci na ciszy, zakup sobie jakiegos Papst'a. Jesli teraz Masz
temperature okolo 57 stopni, to latem przekroczy Ci 60-65 stopni, a to juz
nie jest bezpieczne.
Gdybys mial dodatkowe pytania, Pisz smialo.....
Pozdrawiam