Re: Samsung 193P

Autor: ..::Friend::.. <universalny_at_wp.pl>
Data: Thu 28 Apr 2005 - 19:09:10 MET DST

> hmm a kiedy mozna sie tak mniej wiecej ich spodziewac ??
> termin polowy czerwca - poczatku lipca moglby byc realny ??

Tego niestety nie wiem, to jest tak jak z tą iiyamą H1900 ktora miała być juz 1.5
miesiąca temu. Z tych monitorow ktore były pokazane na Cebicie jedne juz mozna kupić w
niemczech a inne są na razie np w chinach:) (jak ten samsung 193P+:
http://www.samsungmonitor.com.cn/Products/LCD.asp)

Interesująca jest nowa odmiana modelu Viewsonic VP191 8ms ktora własnie pojawiła się
na http://www.sirius.pl/news.php?id=4855 za 2150zł. To nowość monitor MVA z
dopalaczem.

Jakiś tydzień temu poleciałem do sklepu kupić rzekomo juz dostępny FujitsuSiemens
P19-2 8ms (ta sama matryca co w 193P+), monitor bardzo chwalony na niemieckim forum,
cena to ok 1900zł ale się okazało ze trzeba czekać miesiąc.

GM