Re: Plyta Asus P4G8X Deluxe i kontroler RAID

Autor: Kubaskr <kubaskr_nospam_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 27 Apr 2005 - 11:05:14 MET DST

Użytkownik "John" <johndoe@spamonet.pl> napisał w wiadomości
news:d4jcoc$jjv$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Cześć,
> "Kubaskr" <kubaskr_nospam@poczta.onet.pl> wrote in message
>
> Jasne, już wiem o co chodzi....
> Sprawa wygląda następująco. Ja mam dysk SATA, wiec mam ten kontroler
> włączony, ale pamiętam że kiedyś miałem go wyłączony.
> Sprawdź ustawienie "Onboard ATA Device", wyłącz i zobacz.
> Jak zrebotnę swojego kompa to zobaczę, gdzie ja to wyłanczałem, i napiszę.
> Daj znać czy pomogło......
> Co do kombinacji klawiszy, to nie działa, bo nie Masz nic podpięte do tego
> kontrolera. Menu uaktywnia się dopiero jak coś podłączysz.
> [...]
Serdecznie dziekuje John-ie !
Twoja porada pomogla. Wylaczenie "Onboard ATA Device" rozwiazalo moj
problem.
Mam jeszcze jedno pytanko. Czy moze sie orientujesz jaka powinna byc
temperatura procka PIV 2.4. U mnie podczas obroboki avi-kow VD temperatura
procka
waha sie pomiedzy 54 a 57 stopni C. Czy to normalna temp. dla takiego procka
? dodam ze posiadam standardowy coolerek intela.
Pozdrawiam
Kuba