Re: Brak wideo w media playerze, a w virtual dubie wszystko ok.

Autor: semp <ask_at_me.for-it>
Data: Thu 28 Apr 2005 - 00:36:57 MET DST

In article <MPG.1cda2eb6636d70fe98992e@news.tpi.pl>, ask@me.for-it
says...
> Nie. Definitywnie nie. Mam Windows 98, a tutaj autoupdate nie jest tak
> nachalny jak w XP ktore mam na drugim sprzecie. Sprawa jest bardzo
> dziwna. Nie mam pojecia co moglo sie stac. Dzisiaj rano mialem problem z
> Mainconcpet Mpeg Encoderem, czyli programem ktorego uzywam do
> transformowania DV na MPEG, ale wywalilem go z dysku, przeinstalowalem i
> wszystko jest ok. Wirusow tez nie mam ani trojanow zadnych. Sprawa do
> Archiwum X?

Istotny fakt. Przypominam sobie, ze przed reinstalacja Mainconcepta
usunalem kilka jego wpisow z rejestru, bo inaczej nie chcial sie
przeisntalowac. Mozliwe, ze sie rozpedzilem i usunalem cos waznego, bo
innego wytlumaczenia tej zagadki w tej chwili nie widze. Tylko problem w
tym, ze nie robilem recznie kopii rejestru. :-/ Da sie ja odzyskac jakos
autoamtycznie? Nie wiem czy to z tego powodu moje problemy, ale to chyba
najbardizje logiczne wyjasnienie.

pozdrowienia
krzysiek