Re: Brak wideo w media playerze, a w virtual dubie wszystko ok.

Autor: semp <ask_at_me.for-it>
Data: Thu 28 Apr 2005 - 00:20:56 MET DST

In article <d4p2i2$7pn$1@nemesis.news.tpi.pl>, mbierwia@o2.pl says...
> może Ci się w międzyczasie jakiś update zainstalował?

Nie. Definitywnie nie. Mam Windows 98, a tutaj autoupdate nie jest tak
nachalny jak w XP ktore mam na drugim sprzecie. Sprawa jest bardzo
dziwna. Nie mam pojecia co moglo sie stac. Dzisiaj rano mialem problem z
Mainconcpet Mpeg Encoderem, czyli programem ktorego uzywam do
transformowania DV na MPEG, ale wywalilem go z dysku, przeinstalowalem i
wszystko jest ok. Wirusow tez nie mam ani trojanow zadnych. Sprawa do
Archiwum X?

pozdrowienia
krzysiek