Re: Czym przetestowac RAM

Autor: Jacek S. <orm_at_znvyn.cy>
Data: Thu 28 Apr 2005 - 00:39:33 MET DST

Użytkownik "Michał" <mbierwia@o2.pl> napisał w wiadomości
news:d4p3sk$e1b$1@nemesis.news.tpi.pl

> Jak się boisz MemTesta, to ściągnij jakiegoś Linuxa typu Live-on-CD,
> np Knoppix. Posiada program testujący RAM

No, Knoppix jest OK, tylko to jak z działem na mrówke - targac Knoppixa jak
memtest w zupełności do tego starczy...
BTW - Ultimate Bott CD zawiera i Memtesta i Knoppixa ( no, ale nie w wersii
PL, jeżeli ma to dla kogoś znaczenie ), jak i wiele innych pożytecznych
programików do sprawdzania RAMu, płyty głównej itp.:)

--
Jacek S.