Re: Plyta Asus P4G8X Deluxe i kontroler RAID

Autor: John <johndoe_at_spamonet.pl>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 20:21:24 MET DST

Cześć,
"Kubaskr" <kubaskr_nospam@poczta.onet.pl> wrote in message
news:d4iu73$4oh$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Posiadam dysk ATA Seagate ST3120022A (120 GB, 7200 RPM, Ultra-ATA/100) .
> Podczas bootowania pokazuje sie informacja odnosnie kontrolera Raid i
> klawisze kof. tego kontrolera.
> Niestety zadna kombimacja nie chce zadzialac . Chodzi mi o to zeby
> podczas
> bootowania nic takiego sie nie pojawialo skoro nie mam dysk SATA. W biosie
> nie moge znalesc miejsca gdzie sie to wylacza.

Jasne, już wiem o co chodzi....
Sprawa wygląda następująco. Ja mam dysk SATA, wiec mam ten kontroler
włączony, ale pamiętam że kiedyś miałem go wyłączony.
Sprawdź ustawienie "Onboard ATA Device", wyłącz i zobacz.
Jak zrebotnę swojego kompa to zobaczę, gdzie ja to wyłanczałem, i napiszę.
Daj znać czy pomogło......
Co do kombinacji klawiszy, to nie działa, bo nie Masz nic podpięte do tego
kontrolera. Menu uaktywnia się dopiero jak coś podłączysz.
Pozdrawiam