Re: Problem z partycjami

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 27 Apr 2005 - 01:01:44 MET DST

Użytkownik "Jgor" <alka82WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:45b3.0000051e.426cb12b@newsgate.onet.pl...

[...]
> ... ale dlaczego polecenia Undelete tu nie widzę (choć w moim
> przypadku raczej nie ma zastosowania).

Bo partycje są, więc nie ma co "odkasowywać".
Jak którąś usuniesz, to opcja Undelete się pojawi ;-).

> Może to Std MBR?

To jest tylko odpowiednik fdisk //mbr (albo fixmbr).

[...]
> Kopie jw już zrobiłem. W którymś z twoich postów wyczytałem, że w
> Bootit powinna się nazywać EMBRCRT0.und, czy taka się tworzy w
> przypadku użycia toego Undelite, którego tu nie widzę?
> W Mbrwork poleceniem Capture zrobiłem też kopie bootsektorów
> partycji P1, P2, P3 i R. Mają po 512 B. Czy do "pełni szczęścia"
> powinienem mieć jeszcze kopie R1, R2 i R3 zrobione np. za pomocą
> DFSee? A może od razu najlepiej robic kopie tym DFSee?

Tak, DFsee jest do tego najlepszy. Ale to co zrobiłeś ręcznie to jest
to samo, co robi DFSee, tylko mniej eleganckie :-).

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/