Re: P łyta + procesor + pamięć

Autor: Jolly Roger <NOSPAMmach82_xl_at_wp.plNOSPAM>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 15:45:37 MET DST

Dnia Tue, 26 Apr 2005 13:06:59 +0000 (UTC), Ninik napisał(a):

> A czy ten dual jest na prawdę szybszy?
Na A64 na Socket 939 i w przypadku P4 wydajność będzie większa o ok.
10% (tak pi razy drzwi)

> Dwie kości szybsze od jednej?
Tu chodzi o zwiększenie przepustowości pamięci z 3.2 na 6.4 GB/s
(oczywiście to są wartości teoretyczne)

> jakoś mi się to nie wydaje najlepsze że tak powiem :/
Tu nie ma się co wydawać, takie są fakty.

> Dobrze to słyszeć :)
Ano, zawsze większy wybór, no i płytki na układzie VIA są nieco tańsze
(a wcale nie gorsze).

> Podkręcanie mnie nie interesuje bo nie mam nerwów do niestabilności, do
> tego mój system nie pozwala na takie coś :/
Podkręcanie to tylko wykorzystanie realnych możliwości procesora i
jezeli nie przesadzisz ze zwiększeniem zegarów, to nie będzie żadnych
niestabilności.

> Zależy mi na dobrym procesorze, ale stabilnym.
Sempron na S754 to dobry i tani wybór.

> Przełożę, bo nie wiem jak będzie działać,
A jak ma działać? Normalnie. Oczywiście ta zintegrowana karta będzie
(zapewne) szybsza i będzie mniej obciążała procesor od sieciówki na
PCI.

> w czym ma niby być gorsza? I tak
> mam switcha 100Mbit, tak samo accespoint'a. 1GB mi na razie na pewno nie
> potrzeba :)
No to wykorzystasz tylko 100Mbit, ale starej sieciówki nie ma co
wsadzać do nowego kompa. Nic nie zyskasz, a komp będzie żarł więcej
energii z dodatkową sieciówką.

> Do zintegrowanych pewnie i tak nie bede miał sterowników,
dostaniesz sterowniki na CD z płytą główną.

> poza tym ta
> chodzi świetnie, więc nie będę jej zmieniał.
A to fakt.

> A czy jest odpowiedni wentylator do parheli? Znaczy na taki sam wtyk jak w
> niej? to taka mniejsza wtyczka.. nie chce lutować kabelków z tej, chociaż
> w ostateczności pewnie tak zrobię.
Na parhelię pewnie się znajdzie jakieś chłodzenie (najlepiej pasywne),
ale trzeba będzie trochę poszukać na stronie producentów chlodzenia do
kart graficznych. Mój zalman VF700 niestety na twoją kartę nie
wejdzie.

> Znalazłem, ale zastanawaim się jeszcze nad: CHIEFTEC BA-01B-B-B - również
> zachwalana bardzo, szkoda że nie ma drzwiczek, na które z innej strony
> niektórzy mocno narzekają ze względu na cd romy i podobne :/
Co do obudowy, to wybór należy do ciebie. Rzecz gustu która ci się
bardziej spodoba. Jedno jest pewne - te obudowy są bardzo dobrej
jakości (i pieruńsko ciężkie, niestety). Co do drzwiczek - ja bym
wolał bez, chociaż budy chiefteca z drzwiczkami wydają mi się bardziej
urodziwe. Ot, kwestia gustu.

GG: 9542153 mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[A64 3000+] [2x256 MB Hynix] [Gigabyte K8NF-9] [Pentagram QVC-100 Cu]
[GeForce 6600] [Chieftec 360-202 DF] [Nec 3520] [HDD Samsung 80 GB]