Re: P ³yta + procesor + pamiêæ

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 15:06:59 MET DST

Jolly Roger <NOSPAMmach82_xl@wp.plNOSPAM> nakombinowa³(a) co¶ takiego:
> Oczywi¶cie w jednej. P³yty na S754 nie ods³uguj± duala, wiêc nie ma co
> kasy wywalaæ na 2 modu³y.

A czy ten dual jest na prawdê szybszy? Dwie ko¶ci szybsze od jednej? jako¶
mi siê to nie wydaje najlepsze ¿e tak powiem :/

> Niekoniecznie. Zestawy na K8T800 s± tak samo wydajne jak na nForce3.

Dobrze to s³yszeæ :)

> To jest 32-bitowy procesor i jest ekonomiczn± wersj± A64. BArdzo
> ³adnie siê te semproniki krêc±.

Podkrêcanie mnie nie interesuje bo nie mam nerwów do niestabilno¶ci, do
tego mój system nie pozwala na takie co¶ :/ Zale¿y mi na dobrym
procesorze, ale stabilnym.

> Sieciówkê masz zintegrowan± z p³yt± (1Gb), wiêc starej nie
> przek³adasz.

Prze³o¿ê, bo nie wiem jak bêdzie dzia³aæ, w czym ma niby byæ gorsza? I tak
mam switcha 100Mbit, tak samo accespoint'a. 1GB mi na razie na pewno nie
potrzeba :)

> L!VE bêdzie lepszy od zintegrowanego kodeka.

Do zintegrowanych pewnie i tak nie bede mia³ sterowników, poza tym ta
chodzi ¶wietnie, wiêc nie bêdê jej zmienia³.

> Na p³ycie na mostku jest radiator, wiêc OK. ¯eby komputer by³ cichy
> musisz kupiæ cichy coolerek na procesor (np. Arctic freezer64 lub co¶
> od pentagrama), ciche ch³odzenie grafiki, cichy zasilacz, dysk ...

A czy jest odpowiedni wentylator do parheli? Znaczy na taki sam wtyk jak w
niej? to taka mniejsza wtyczka.. nie chce lutowaæ kabelków z tej, chocia¿
w ostateczno¶ci pewnie tak zrobiê.

> Na angela.pl mo¿esz kupiæ te obudowy bez zasilacza.

Znalaz³em, ale zastanawaim siê jeszcze nad: CHIEFTEC BA-01B-B-B - równie¿
zachwalana bardzo, szkoda ¿e nie ma drzwiczek, na które z innej strony
niektórzy mocno narzekaj± ze wzglêdu na cd romy i podobne :/

--
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   Dominik Chmaj :: gg:919564 :: dominik.kei.pl