Re: Trwałość najtańszej klawiatury Logitech

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 08:52:47 MET DST

Janusz - Vahanara wrote:
> Model: Logitech OEM Value Keyboard
> Ma się łatwo dać konserwować i pracować co najmniej pół roku bez
> jakiegokolwiek czyszczenia.

A po co ma się dać konserwować? Jak się zepsuje - kupisz nową za cenę 3x
czasopisma.

> Dotychczasowa Zenitch a Bull Company, oryginalna z USA (made in Mexico ;-)
> wytrzymała 11 lat, ale niestety już powoli kończy swój żywo.
>
> Czy mogę po tym Logitechu oczekiwać podobnej trwałości i niezawodności?

Nie. Nie ma takiej potrzeby. Jakiej trwałości oczekujesz po papierze
toaletowym?

> Czy ta klawiatura różni się od droższych modeli tylko brakiem dodatkowych
> przycisków, rolek o podkładki pod nadgarstek?

Pewnie jeszcze konstrukcją, ale to nie ma bardzo dużego znaczenia.
Działa - to najważniejsze.

> 17,99 zł netto - czy ta cena nie jest zbyt podejrzanie niska, jak na
> Logitech?

Ani trochę. To po prostu model bez "multimedialnych" bajerów.

> Cena nie jest aż tak istotna, a brak dodatkowych bajerów jest dla mnie
> zaletą, nie wadą.

No widzisz...