Re: Nie lubi ą się? Obraziły się ?!

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 11:44:26 MET DST

"netx" <user72wytnij@go2.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Może jeszcze spróbuj zresetować BIOS przed włożeniem swojej karty. Najlepiej
> zworką na płycie głównej.

Próbowałem już - nie pomagało niesety :(

> W BIOS są jakieś ustawienia do zapamiętywania przydziałów przerwać IRQ i
> innych zasobów dla poszczególnych komponentów.

Wiem o tym, zastanawaiłem się czy rzeczywiście tam nie ma czegoś takiego,
ale nigdy nie miałem problemów po wyzerowaniu biosu, a tu jak grochem o
ścianę :(

> No i jest jeszcze taka kwestia że chyba tylko jedno z wyjść DVI na monitor
> jest domyślnie włączone. Przynajmniej tak jest u mnie. Jak podłączam monitor
> do jednego wyjścia (z przejściówką DVI-VGA) to mam obraz a w drugim nie.
> Inna sprawa że nie buczy mi płyta wtedy.

Mam dwa, w jednym tylko widać obraz, więc sportego manewru tu nie mam,
próbowałem podłączać na różne sposoby i niestety za każdym razem to samo -
czyli piszczenie :(

> Możesz jeszcze podłączyć tą kartę graficzną która działa i przetestować CPU
> i RAM. Bo jeśli są jakieś problemy to błędy mogą być nieprzewidywalne
> włącznie odmową współpracy z grafiką. Testy: Prime95->Torture Test -
> wystarczy 30 minut bez błędów.

RAM i CPU jest w porządku, o czym świadczy mój system operacyjny, inaczej
to by mi się nie dał w ogóle włączyć, a wierz mi że to najlepszy test, bo
nawet gdybym podciągnął deko zegar procesora to od razu system mi się
zbuntuje i nawet nie wystartuje. Niejednokrotnie jak coś się skopało to
dowiadywałem się o tym w taki właśnie sposób.

> W ostateczności znajdź forum lub grupę dyskusyjną dotyczącą Twojej płyty
> głównej (pewnie po angielsku) albo ogólnie dotyczącą płyt głównych danego
> producenta.

Prędzej myślę o zmianie, ciekaiw mnie tylko dlaczego te dwa kompononenty
się na siebie obraziły :( Chodzą w parze od ponad roku (kiedy to
wymieniłem monitor i grafikę) - nigdy nie było problemów, bios jest w
najnowszej wersji, więc to nie to także, widać będę musiał się szarpnąć :(

--
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   Dominik Chmaj :: gg:919564 :: dominik.kei.pl