Re: Problem z partycjami

Autor: Jgor <alka82WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 10:08:00 MET DST

> To w takim razie wstrzymaj się z naprawami, a raczej zajmij się
> uruchomieniem tego XP. A, sprawdź może na początek w BIOS-ie, czy masz
> włączone LBA w ustawieniach swego dysku, a na wszelki wypadek wymuś to
> ręcznie.

... właśnie to uruchomienie xp mnie dręczy;-).
W Biosie w Access mode dysku było "Auto", zmieniłem na LBA. Zachowanie komputera
- bez zmian.
OK, na razie inne próby wstrzymałem....

> Jasne, że trzeba zajrzeć do Boot.ini i sprawdzić, czy jest tam ścieżka
> w postaci
> multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS="Windows XP".

U mnie zawartość boot.ini wyglada tak:

boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional"
/fastdetect /NoExecute=OptIn
C:\ = "Microsoft Windows"

Wygląda, że jest OK.

Pozdrawiam