Re: Plyta Asus P4G8X Deluxe i kontroler RAID

Autor: Kubaskr <kubaskr_nospam_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 16:13:33 MET DST

Użytkownik "John" <johndoe@spamonet.pl> napisał w wiadomości
news:d4e0fm$md3$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Cześć,
> Mam identyczną płytę u siebie....

> Jakiego? SATA czy ATA? W obu przypadkach odpowiedź : TAK.

Posiadam dysk ATA Seagate ST3120022A (120 GB, 7200 RPM, Ultra-ATA/100) .
Podczas bootowania pokazuje sie informacja odnosnie kontrolera Raid i
klawisze kof. tego kontrolera.
Niestety zadna kombimacja nie chce zadzialac . Chodzi mi o to zeby podczas
bootowania nic takiego sie nie pojawialo skoro nie mam dysk SATA. W biosie
nie moge znalesc miejsca gdzie sie to wylacza.

> Nie stwierdziłem takiego objawu....... Co do BIOS-a to mam aktualnie 1005
> chyba....

Postaram sie dzisiaj zapodac wersje biosu 1005 bo na 1006 dziwinie
skoczylyla temp. zasilacza na 127 st. C.

> Jeszcze raz na spokojnie napisz co chcesz zrobić....
> Napisz jaki procek Masz w tej płycie?

Procesor PIV 2400 MHz Northwood
> Pozdrawiam

Ja rowniez porzdrawiam i dziekuje za odzew !
Kuba