Re: dodatkowy wentylator

Autor: Pawcio <16pawciomaupawupepeel_at_niecierpie.spamowcow>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 16:17:44 MET DST

Użytkownik "Pawcio" <16pawciomaupawupepeel@niecierpie.spamowcow>
napisał w wiadomości news:d4islg$kn6$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam!
> Na wstępie zaznaczam, że jestem lamerem jeśli idzie o
> sprzęt.Pogooglałem troche, ale nie znalazłem(bądź nie zrozumiałem)
> odpowiedzi wiec zapytam tutaj.W razie czego prosze dać linka do
> archiwum i nie bić za bardzo;)
> Otóż mam sobie komputerek .W środku :
> Athlon 2.8 barton
> K7N2 Delta
> Radeon 9600 pro

To jeszcze troche danych
PCAlert monitor 4 nie daje sie włączyć, coś wyskakuje napisem "no
hardware monitor". Xp cooler pokazuje temp ok 50 stopni, co jest bez
sensu bo by się wtedy ten cholerny pisk nie włączał.Poza tym jak
odpale tego coolera to pokazuje po jakims czasie skok temp.Ładny mi
cooler.
'Procek jest boxowany firmowo.Jak jeszcze jakies detale są potrzebne
do diagnozy to chętnie pomogę