Re: tuner TV ze sprzętową kompresją MPEG-2

Autor: ..::Friend::.. <universalny_at_wp.pl>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 08:57:14 MET DST

> tylko ze wiekszosc tanich kart ma zapis do mpeg2, lub wręcz palenie na DVD,
> tyle ze nikt nie napisał ze oprócz bitrate, ustawia sie jakosc, i tutaj...
> nastepuje małe rozczarowanie.......
> mam winfasta, i zapis do mpeg2, nie jest najlepszym rozwiazaniem...
> ToMAsz

Nie bardzo rozumie, moja karta ma sprzętowy MPEG2, zgrywam film 3-12MBit - obciązenie
procka znikome(mozna jednoczesnie grac w grę). Film zgrywany jest do pliku .mpg z
ktorego w 5-10 minut mogę zrobić płytę DVD (po co mi jakiś MPEG4/Divx).

Parametry zgrywania: oprocz oczywiscie bitrate(stały/zmienny) mozna ustawić
rozdzielczość typ audio, nic mi więcej nie potrzeba. Zgrywam film z TV i jakość jest
identyczna jak na stacjonarnej nagrywarce DVD.

Przedtem miałem kartę na PHILIPSIE 7134HL(Kworld 7134Pro) programowy mpeg2 i jakosc
zgrywania pozostawiała duzo do zyczenia, oprocz lekko przekontrastowanego obrazu karta
potrafiła gubić klatki przy nagrywaniu dłuzszego filmu(2h) mimo ze procek był
obciązony tylko na 70%. Ponadto ten programowy mpeg2 (probowałem roznych kodekow) nie
umywał się do tego sprzętowego ktory mam teraz.

GM