Re: usb flash z dyktafonem i radiem

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 09:08:07 MET DST

"Mariusz" <mk_NOSPAM@popnet.pl> wrote in message news:d1ctms$is6$1@nemesis.news.tpi.pl...

> To są jak napisałeś gadżety. Jak potrzebujesz dyktafon, kup po prostu
> dyktafon Sony, Panasonic czy innego Olympusa. Te zabawki (tanie z allegro)
> mają do dupy mikrofon, o reszcie nie wspominając.

Ja mam MSI Mega Stick 128MB z dyktafonem, radiem i mp3 (cena teraz to 250zł). Szef kupił dyktafon sony za 399 zł (sam dyktafon) i szczerze powiem, że nie dałbym tyle, nie ma nawet wejścia USB, żeby zgrać nagrania na komputer, dzwiek tylko mono, 2 tryby czułości mikrofonu (na Hi i tak słabo słychać), przeważnie i tak trzeba kupić zewnetrzny kierunkowy mikrofon jeżeli chce się nagrywać dźwięk z kilku metrów (np. na wykładach). Testowałem też mp3 samsunga i nie odbiega jakością od dyktafonu sony. Reasumując jak chcesz nagrywać z dobrą jakością z kilku metrów to albo dyktafon olympusa z mikrofonem kierunkowym albo odtwarzacz mp3 i dokupić dobry mikrofon kierunkowy.