Płyta piszczy - ASUS P4P800

Autor: azbest <adamzz5_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 06:56:56 MET DST

Witam!

Problem jest następujący. Pisk wydobywający się z płyty głównej - b.wysoka
czestotliwosc, choć słyszalna ludzkim uchem :) Nie powiem jak mnie to denerwuje
i wpływa na pracę przy komputerze.

Ale jest jedna zagwozdka. Otóż piszczy tylko (albo naj,najglosniej) z dyskami
Seagate, tzn mam w domu Barracude 40 GB i 120 GB. z obydwoma piszczy. Ze
starszym (850MB, Seagate) nie piszczy. Natomiast gdy w ogóle nie podłącze HDD,
to piszczenie ustępuje. Wygląda to na konflikt płyty TYLKO z dyskami Seagate'a i
to nowszymi.
Sprawdzałem uchem :)
- dysk sam w sobie nie piszczy
- wszystkie testowane HDD na innym komputerze nie piszczą
- zasilacz - testowane z innym. nie piszczy
- VGA - nie piszczy
- wybiegne w przod z Waszymi pytaniami - to nie cewki przy procesorze - na pewno nie one :)

Naprawiali mi w serwisie (jeden z najwiekszych sklepów wysyłkowych :) ale g-no
zrobili. Dalej jest tak samo.

Nie chcalbym wysylac do serwisu, poniewaz pozbawilbym sie komputera na 3
tygodnie co w moim przypadku jest równoważne ze zwolnieniem sie z pracy :)

Czy ktoś spotkał się z takim problemem ? Piszczeniem ? ? Jak go rozwiazac ?

dzieki !