Re: tuner TV ze sprzętową kompresją MPEG-2, czy może szybszy procesor?

Autor: jerzy szczudłowski <jerzy_at_jedwab.net.p1>
Data: Sun 24 Apr 2005 - 22:45:51 MET DST

  ToMasz wrote:
> tylko ze wiekszosc tanich kart ma zapis do mpeg2, lub wręcz palenie na DVD,
> tyle ze nikt nie napisał ze oprócz bitrate, ustawia sie jakosc, i tutaj...
> nastepuje małe rozczarowanie.......
> mam winfasta, i zapis do mpeg2, nie jest najlepszym rozwiazaniem...

W takim razie biorąc pod uwagę to, że aktualnie kompresja programowa do
MPEG-4 zajmuje u mnie 60% czasu procesora, to nie opłaca się kupować
tego Leadteka, tylko ewentualnie zainwestować w szybszy procesor? (żeby
móc nagrywać z dwóch kart na raz)

To pytanie dodatkowe: na co aktualnie opłaca się zamienić Athlona 1700XP
(na FSB 166MHz - czyli podkręcony na 1833MHz) aby uzyskać 30-50% większą
wydajność?