Re: Monitor-obraz robi sie zolty! Co to?

Autor: strOOs <stroos83-cutitforwriting-_at_go2.pl>
Data: Sun 24 Apr 2005 - 22:46:21 MET DST

Użytkownik "Paweł Cern" <name@surname.neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:d4gvlk$ftf$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Oczywiście może to być kabel, ale jeśli to nie on - naprawa raczej nie
> będzie opłacalna. Ja miałem podobny objaw z monitorem LG Flatron 915FT
> Plus, tyle że tu przyczyną były przepięcia międzyelektrodowe w kineskopie.

Znajomemu w Hyundai bodajze jakims 15" zaczely plytki stwerujace zle podawac
napiecia i obrraz kolory zmienila. Mozna bylo "stuknac" go z boku raz czy
dwa i wracalo do normy. W koncu go jednak rozebral i tam musial pogrzebac.
Wiec jak Ci z kablem nie pomoze to czekac Cie bedzie rozebranie monitora i
proba naprawy... oddanie go do serwisu bedzie drozsze niz zakup nastepnego.
Albo odloz 300-400zl i kup jakis nowy.

Pozdrawiam
Mikolaj