Re: Co finalnie radzicie?

Autor: CosteC <costec_at_konto.nie_lubie_spamu.pl>
Data: Sun 24 Apr 2005 - 17:06:22 MET DST

> Meczy mnie juz strasznie moj monitor (15' CRT)
> Pomyslalem, ze czas go zmienic......dluzsze seanse przy komputerze
nabawiaja
> bolem glowy i oczu. Kwota, ktora dysponuje to max. 900-1100pln. Z poczatku
> bralem pod uwage monitor LG Flatron F700B(P?). Bardzo przyjemnie wyglada,
> niska cena......Ale ostatnio zaczalem brac pod uwage LCD (estetyka,
wyglad,
> ladne wyswietlanie, energooszczednosc no i przede wszystkim ocrhona dla
> oczu). - przynajmniej tak slyszalem....:).

> [...]
CRT teraz żeby było dobrej jakości musi kosztować sporo. znaczy koło 60%
ceny LCD z tą samą przekątną. Przynajmniej moim zdaniem.

to może e-yama czy jak sie to pisze.. mają 17' LCD za 915zł
http://www.bitcomputer.pl/product.php?id=2275
Czy ładna to kwestia gustu. Obraz mi się podobał a obudowa mniej. Gwarancje
ma przyzwoite.
15' LCD teraz tanieją bo nie wytrzymują konkurencji z 17'
pooglądaj sobie.

CosteC