Problem z aktualizacją sterowników karty graficznej

Autor: Roman <roman_at_wp.pl>
Data: Sun 24 Apr 2005 - 17:06:12 MET DST

Karta to RIVA TNT2.
Sterowniki mam ForceWare 56.72 z kwietnia 2004.
Chciałem zainstalować najnowsze tj. ForceWare 71.89 i nie da sie!
Obojętne czy instaluję klikając na setup czy też na aktualizuj sterownik z
konkretnej lokalizacji poprzez menedżera urządzeń to pojawia się taki
komunikat:
"Błąd. Program instalacyjny NVIDIA nie może znaleźć sterowników zgodnych z
aktualnym sprzętem. Program instalacyjny zakończy pracę."
Nie wiem co jest grane, a przecież nie pierwszy raz aktualizuję sterownik.

Macie jakiś pomysł dlaczego tak się dzieje??

Dzięki za pomoc
Roman