Co finalnie radzicie?

Autor: Roki <rokikulesza_at_nospam.wp.pl>
Data: Sun 24 Apr 2005 - 16:00:32 MET DST

Podlaczylem sie ostatnio pod jeden watek o LCD ale raczej nic z tego nie
wyszlo sensownego, zatem prosze o pomoc w podjeciu decyzji. Mianowicie:

Meczy mnie juz strasznie moj monitor (15' CRT)
Pomyslalem, ze czas go zmienic......dluzsze seanse przy komputerze nabawiaja
bolem glowy i oczu. Kwota, ktora dysponuje to max. 900-1100pln. Z poczatku
bralem pod uwage monitor LG Flatron F700B(P?). Bardzo przyjemnie wyglada,
niska cena......Ale ostatnio zaczalem brac pod uwage LCD (estetyka, wyglad,
ladne wyswietlanie, energooszczednosc no i przede wszystkim ocrhona dla
oczu). - przynajmniej tak slyszalem....:).

Zastosowanie monitora to: www, usenet, mail, gg, filmy, bardzo rzadko gry
(jak wychodzi nowy Gothic:D ). Zalezy mi rowniez na wzgledzie estetycznym.
Fajnie tez by bylo gdyby z serwisem nie bylo problemow w razie jakichs
klopotow z matryca czy pixelami. Co radzicie w takiej kwesti?? Brac
Flatrona, wpuszczac sie w LCD-ka czy nic nie kombinowac? Pozdrawiam i dzieki
za pomoc.

ps - obraz z monitora LCD jest dla mnie rewelacyjny:).