Re: temperatura plyty gownej

Autor: Pietia <pietiaWYTNIJ_at_k7.homelinux>
Data: Sat 23 Apr 2005 - 22:53:17 MET DST

w <news:322403915.20050423220915@poczta.onet.pl>
azbest napisał(a):

> Czyli dodatkowe wydmuchiwanie ?
> Ale cy jest sens w tym miejscu, skoro i tak mam 2 wentyle w
> zasilaczu Chieftec - boczny i dolny, wysysajacy heat'a znad
> procesora...

w takim wypadku nie ma potrzeby jak masz takie temperatury.

Jakbys sie decydowal na montarz tych wiatrakow, to 1 pod zasilke i 1 z
przodu buby na dole. Bo jak nie bedziesz wpychal powietrza to bedzie Ci
zasysac przez szczeliny w budzie (takie mini szczeliny) i bedzie
gwizdalo.

--
Pozdrawiam, Piotr Firlej aka Pietia
Athlon-M 1667@2200 @1.75v  |max @2400 @2.0v