Re: temperatura plyty gownej

Autor: Stoout <stoout_at_wp.pl>
Data: Sat 23 Apr 2005 - 23:45:18 MET DST

Użytkownik "Pietia" <pietiaWYTNIJ@k7.homelinux,net> napisał w wiadomości >
> Jakbys sie decydowal na montarz tych wiatrakow, to 1 pod zasilke i 1 z
> przodu buby na dole. Bo jak nie bedziesz wpychal powietrza to bedzie Ci
> zasysac przez szczeliny w budzie (takie mini szczeliny) i bedzie
> gwizdalo.

u mnie wyglądało to tak: 80x80 w zasilaczu wydmuchowy i
80x80 na procesorze Duron 1,2ghz wskazujący 45-50^C.
Temp płyty 32^C, dysku 33^C.
Właśnie wstawiłem 2 coolery 80x80 w miejsca 2 zaślepek
pod cd-romem, i osoągnałem 39^C na procku (minimum)
i 31 na płycie i dysku.
Co prawda szum jest nieziemski, dlatego pewnie obniże
im napięcie do 5V.

Stoout