Re: temperatura plyty gownej

Autor: azbest <adamzz5_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 23 Apr 2005 - 22:09:15 MET DST

> Pod zasilaczem na tylnym panelu powinno być miejsce na wentyl.
> Zamontuj jakiś byle duży (120, 92 lub chociaż 80) zwracając uwagę że duży
> zazwyczaj generuje mniej chałasu.
> Powinno pomóc.

Czyli dodatkowe wydmuchiwanie ?
Ale cy jest sens w tym miejscu, skoro i tak mam 2 wentyle w zasilaczu Chieftec -
boczny i dolny, wysysajacy heat'a znad procesora...

a moze ma ktos rysunek prawidlowej cyrkulacji powietrza w obudowach ATX midi ?

Ps
Standard standardem, ale jak tu dotrzymac prawidlowemu przeplywowi tlenu, jesli
dookola same promienniki ciepla, wentyl z radiatorem na AGP, CPU, N & S-bridge,
a i wielkosci wentyli czasem raza - np taki Pentagram, bądź Zalman...