Re: temperatura plyty gownej

Autor: ToM <tom_at_nospam.pl>
Data: Sat 23 Apr 2005 - 22:26:18 MET DST

Napiszę na swoim przykładzie.
Mam jakąś lekko lipną obudowę, Athlona XP 2000 (1660@ 2200), Radeona
9800Pro, 256MB Spectek (2,5CL)w zamiarze 2X 512 Twister Twinmosa, był
Chieftec 360- 302 ale się zmęczył ale będzie Tagan 380 U01
na wlocie 1x 80x80x20 dmucha na twardy dysk, na wylocie pod zasilaczem 1x
80x80x25 Arctic z przerobionym sensorem coś koło grafy na śledziu też wylot.
Temp. średnio 25-38 st. w obudowie. Teraz 28 a proc 39.
Dobra wentylacja to podstawa ale bez przesady bo będzie głośno.
Pozdrawiam
Tomek

Użytkownik "azbest" <adamzz5@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Czyli dodatkowe wydmuchiwanie ?
> Ale cy jest sens w tym miejscu, skoro i tak mam 2 wentyle w zasilaczu
Chieftec -
> boczny i dolny, wysysajacy heat'a znad procesora...
>
> a moze ma ktos rysunek prawidlowej cyrkulacji powietrza w obudowach ATX
midi ?

> Ps
> Standard standardem, ale jak tu dotrzymac prawidlowemu przeplywowi tlenu,
jesli
> dookola same promienniki ciepla, wentyl z radiatorem na AGP, CPU, N &
S-bridge,