Re: obudowa

Autor: azbest <adamzz5_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 23 Apr 2005 - 22:14:47 MET DST

> Teraz czego oczekuję: ciekawego wyglądu, dobrej wentylacji, ciszy i przede
> wszystkim funkcjonalności.
> Która z obudów jest dobrze wykonana bo spotkałem się czasem z komentarzami
> że obudowa "XYZ" za 699 ma jakieś braki i niedoróbki.
> Może ciężko wszystko razem połączyć lecz istnieją pewne kompromisy.

> Proszę o ciekawe spostrzeżenia i uwagi.

A wiec po kolei:
- ciekawy wyglad - teoretycznie kazda ma ładny. kwestia gustu :)
- dobra wentylacja - duuzo otworow :D
- ciszy - maty, maty i jeszcze raz maty. Dostaniesz takie na allegro. Ja np
kupilem pare takich gum (50x25) i gdybys mieszal niedaleko mnie to bym ci
pokazal jak mało szumu może wydawać P4 2,8 HT na full obrotach i z paroma
additionalowymi wiatrakami. Nie znajdziesz "chichej" obudowy. To kwestia
własnoręcznego wyciszenia i wydania ok 40 PLN na ten cel.

Pomyslisz, ze wentylacja (duzo kratek) i cisza nie ida w parze. Mylilbys sie.
Pare otworkow w "wyciszonej" obudowie nie podwyzsza diametralnie decybeli.

- funkcjonalnosc - heh, co pod tym rozumiesz ?