Re: jaki laptop do 4000 z ł ?

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Sat 23 Apr 2005 - 03:30:05 MET DST

Tomek <tomolder28@gazeta.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Mam pytanie o jakiś dobry laptop do 4000 zł.
> Chce go używać w pracy(aplikacje) w domu (filmy).
> Co wybrać ?
> Na co zwracać uwagę ?

Zbyt mało o tym piszesz, dla każdego idealny komputer może być inny -
jedni wolą małe, ale skromniejsze, inny tachają po plecakach całe blaty.
Musisz dokładnie określić swoje preferencje, czy lepiej notebooka, czy
laptopa, czy z pentium centrino czy nie, jakie parametry są ważne i
dlaczego, sam np sprawdzałbym przede wszystkm to żeby mi mój system
chodził ładnie na nim, a sam nie zawierał samych nalepek "deigned for
Microsoft windows" :>

--
 Zdjęcia PRZEZ ubranie!? -> Szalona aukcja: http://foto.dominik.kei.pl
                              Jeszcze tylko kilka dni :D Śpiesz się!