Re: jaki laptop do 4000 zł ?

Autor: Tomek <tomolder28_at_gazeta.pl>
Data: Sat 23 Apr 2005 - 11:21:53 MET DST

> Zbyt mało o tym piszesz, dla każdego idealny komputer może być inny -
> jedni wolą małe, ale skromniejsze, inny tachają po plecakach całe blaty.
> Musisz dokładnie określić swoje preferencje, czy lepiej notebooka, czy
> laptopa, czy z pentium centrino czy nie, jakie parametry są ważne i
> dlaczego, sam np sprawdzałbym przede wszystkm to żeby mi mój system
> chodził ładnie na nim, a sam nie zawierał samych nalepek "deigned for
> Microsoft windows" :>

ma być szybki , dostęp do sieci , w domu mam net przez kablówkę,
nie chce żeby był wielkoludem ale żeby niczego mu nie brakowało.
Powinien być wytrzymały.

Będę chciał windowsa home edition i być może jakiegoś offica basic.

Na kompie będę chciał używać wielu aplikacji np. do nauki angielskiego
itd.

Czytałem że są laptopy o nazwie Actina , wygrały jakieś konkursy.

Tomek

--
Tomek