Re: problem z klawiarura qwerty/qwertz

Autor: Michcio <michcio_at_niepodam.p>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 18:23:31 MET DST

Użytkownik Robert napisał:

> hej
> mam problem ktory nie wiem czy jest hard czy sofwarowy, wiec grupa pecet
> chyba jest najodpowiedniejsza
>
> Mam laptopa toshiby i system win xp, przy pracy na wordzie zmienia mi sie
> klawiatura w taki sposob ze z zmienia sie z y itp. zmiany w panelu
> sterowania nie pomagaja. Czy ja naciskam jakis skrot klawiszowy? na
> stacjonarnym pececie mi sie tak nie robi.
>
> pomozcie bo teraz musze resetowac kompa zeby naprawic :)
> dzieki

tez cos takiego mialem, wtedy w pasku zadan mi sie przestawialo,
kliknelem prawym klawiszem tam gdzie jest symbol PL, wlasciwosci i tam
masz skroty
"Klawisze dostepu dla ustawien regionalnych" wszedzie dalem 'brak', i od
tamtej pory niemam juz tego problemu :D
ps. to bylo w win 2000 niewiem czy w xp jest tak samo

pozdrawiam