jaka karta telewizyjna ? co polecacie?

Autor: eLLo <express22_at_tlen.pl>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 18:26:04 MET DST

Witam grupowiczów!
Chciałbym kupic sobie kartę telewizyjną. Miała by ona służyc głównie do
"nagrywania" programów telewizyjnych. Szczerze mówiąc mam nikłe pojecie na
temat takiego sprzetu dlatego mam do Was kilka pytań technicznych "w
praktyce" (może banalnych)
1. czy to wystarczy: XP, 512 Ram, AMD Athlon 1,4 GHz ?
2. czy mozna podłączyć kabel telewizji kablowej bez obaw że prąd z kabla nie
uszkodzi komputera ?
3. w jakiej postaci zapisuje obraz ? avi, mov, mpg ?
4. na co zwracac uwagę przy zakupie ?
5. i wogóle co byście polecili w miare dobrego - zakładam że kosztowac ma w
granicach 200zł.
Z góry dziękuję za pomoc :)