problem z klawiarura qwerty/qwertz

Autor: Robert <robertm_at_wp.pl>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 18:04:49 MET DST

hej
mam problem ktory nie wiem czy jest hard czy sofwarowy, wiec grupa pecet
chyba jest najodpowiedniejsza

Mam laptopa toshiby i system win xp, przy pracy na wordzie zmienia mi sie
klawiatura w taki sposob ze z zmienia sie z y itp. zmiany w panelu
sterowania nie pomagaja. Czy ja naciskam jakis skrot klawiszowy? na
stacjonarnym pececie mi sie tak nie robi.

pomozcie bo teraz musze resetowac kompa zeby naprawic :)
dzieki