Re: [NTG ?] problem z polaczeniem sieciowym? (UPC)

Autor: Lost0 <lost0_at_op.pl>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 16:18:13 MET DST

> witam szanownych grupowiczow, mam taki oto problem:
> kozystam z sieci przec UPC, modem mam podlaczony do ethernetu, po
> ostaniej reinstalce windy (XP SP2) pojawil mi sie problem z utrzymaniem
> polaczenia z modemem. Przy dluzszych sesjach komputer jakby "rozlacza
> sie" z modemem ew. mam informacje, iz polaczenie sieciowe nie dziala.
> Restart kompa pomaga. Dzwonilem do serwisu UPc i powiedzieli mi ze
> wszystko w pozadku z modemem. Macie jakis pomysl?

Popatrz w czasie tego rozlanczania na diody na modemie,
jezeli wszystkie "swiruja" to wina modemu badz kabla z UPC.
Jezeli nie, to sprobuj zamiast resetu kompa komendy
"ipconfig /release" a pozniej "ipconfig /renew".

Nie warto wierzyc we wszystko co mowia w BOKu,
mnie np. zbanowali karte sieciowa, tak bym mogl jedynie
korzystac z modemu przez USB lub inna karte
sieciowa (sprawdzalem!).