[NTG ?] problem z polaczeniem sieciowym? (UPC)

Autor: +padre+ <gandys_at_wp.pl>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 13:27:34 MET DST

witam szanownych grupowiczow, mam taki oto problem:
kozystam z sieci przec UPC, modem mam podlaczony do ethernetu, po
ostaniej reinstalce windy (XP SP2) pojawil mi sie problem z utrzymaniem
polaczenia z modemem. Przy dluzszych sesjach komputer jakby "rozlacza
sie" z modemem ew. mam informacje, iz polaczenie sieciowe nie dziala.
Restart kompa pomaga. Dzwonilem do serwisu UPc i powiedzieli mi ze
wszystko w pozadku z modemem. Macie jakis pomysl?
pozdrawiam
+p+