Re: [NTG ?] problem z polaczeniem sieciowym? (UPC)

Autor: +padre+ <gandys_at_wp.pl>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 16:46:54 MET DST

 Popatrz w czasie tego rozlanczania na diody na modemie,
> jezeli wszystkie "swiruja" to wina modemu badz kabla z UPC.
> Jezeli nie, to sprobuj zamiast resetu kompa komendy
> "ipconfig /release" a pozniej "ipconfig /renew".

[ciach]

diody dzialaja prawidlowo, przy urwaniu polaczenia rowniez mam
prawidlowa informacje na modemie (modem online, nic nie kozysta z
polaczenia) komend sprobuje natomiast czy ma ktos jakis pomysl zeby
zamiast odnawiac polaczenie wogle sie nie rozlaczalo (zalezy mi na
transferze w nocy - czworonozny wtedy kozysta z sieci :-) )

pozdro
+p+