Re: nie startuje komp ?????

Autor: Pietia <pietiaWYTNIJ_at_k7.homelinux.net>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 14:11:32 MET DST

Tomek <tomolder28@gazeta.pl> wrote in news:d4akt2$6mm$1@inews.gazeta.pl:

> Czy mo?na jakoś sprawdzi? czy p?yta jest dobra , nie wymieniając ją na
> inną i tak nie wiem jaka jest w?aściwa!!!

Podlacz glosniczek i sluchaj co Ci mowi :)

> Czy mog? jakoś sprawdzi? jaki jest procesor , czy gdzieś jest jego
> nazwa, b?de wtedy wiedzia? co kupi? ewentualnie.

Jakis stary intel. To pewnie na SLOT1. Zdejmujesz radiator i napisane
masz na procu.

> Jak sprawdzi? procesor czy jest dobry ?

Wlozyc do innej plyty, ktora go obsluzy.

Jak nie wiesz co to jest i Twoje ogledziny nic nie dadza to rozbierz to
wszystko i porob zdjecia i ludzie pomoga ;)

--
Pozdrawiam, Piotr Firlej aka Pietia
Athlon-M 1667@2200 @1.75v  |max @2400 @2.0v